Thursday

Tok misli i najava za sutrašnji program

15 profila na Facebook-u, a od toga nijedan na moje ime i prezime. Sve neki lažni profili da bih sa njih terala ljude da lajkuju Anjinu sliku. Osećam se blago šizofrenično i poprilično poremećeno.

Ne mogu više da pišem W i X tamo gde ne treba samo da bi moja uloga male Zemunke uspela, ali opet, neizmerno želim da Anja dobije tu nagradu, ili barem priliku za intervju. Posle lajkovanja više ništa nije u mojim rukama.

Nervira me što se sada sve živo održava na Facebooku. Ja nemam nalog tamo i nemam nameru da ga pravim. I šta onda, kad bih htela da se takmičim u nečemu, ili postanem član neke online stvarčice, ne bih mogla, jer nisam dovoljno kul...? E pa neću da napravim nalog - take that!

Sutra, odn. danas, još jedna žurka. Ne znam zašto radim to sebi. Doći ću kući pre ponoći, potpuno ubijena u pojam, sešću za računar i napisati još jedan patetični post, kao što to obično i radim. Ali opet, ide mi se tamo, jer uvek imam neki utisak, ili je to ipak nada, da će ovog puta biti drugačije. Da će se on jednog puta ponašati normalno. Onako kako se ponašao dok smo bili u Londonu. Naravno, ništa od toga, ali ja opet idem, i opet se razočaravam po hiljaditi put.

Nervira me što se ljudi prilagođavaju okolini u kojoj su, nervira me što se prilagođavaju ljudima. Zašto svi ne bismo bili onakvi kakvi zaista jesmo jednom u našim prokletim životima, i poštedeli ostale mozganja o tome kakvi smo zaista?



Gleda mi se House, pa ću verovatno sad ubaciti 5. sezonu u DVD plejer i gledati je do jutra. House je zgodan za neka razmišljanja, a da nisi ni svestan da razmišljaš bilo o čemu osim o tome koliko voliš njegovo prijateljstvo sa Wilsonom i svaku sarkastičnu opasku koju on izgovori.

Opet mi se ne spava, kao što se da primetiti. Više nema škole, tako da nije u tome problem. Ne znam šta je, ali nervira me. Osim toga mi je i neizmerno hladno, a jun je, i trebalo bi da bude jako toplo, da se borim protiv komaraca i spavam sa otvorenim prozorom.

Mada, nije ni ovo leto loše. Promenljivo je, a ja volim promenljive stvari. Sve što je uvek isto i ne pomera se, ne ide nikuda me plaši. Ne volim konstante.

Okej, sad shvatam koliko je sve ovo jedan "stream of consciousness" post, ali neću ga brisati. Neka ga, čisto kao najava za onaj koji ću napisati posle žurke.


Laku noć.

6 comments:

  1. bajronova. fejsbuk je jedna velika sekta i nikako da je se otarasimo. nemas pojma koliko se ja razocaram kada u jednom trenu shvatim da je otprilike sve sto me poremeti ili me usreci, na fejsbuku, odnosno internetu. i da nema ama nikakvog traga te znacajne reci. ostala je u gomili ostalih nebitnih stvari, i nemoguce je naci je opet. a pamtiti tolike stvari je tesko.
    ne volim.
    sto se tice ljudi, apsolutno te razumem. cak i sebe nekad uhvatim da sam sa svima drugacija. ali to je dobro!
    ovako znas kakav ce uvek biti sa tobom, verujem, jer moze pored tebe da bude prirodan.
    sve ostalo je - filoloska. xD
    a kakav je sa ostalima, nije bitno. ti znas kako se ponasao u londonu.

    ReplyDelete
  2. Oh, Džuli, najgora stvar je da kada se napokon otarasim Facebooka dodje NEKO lajkovanje i onda sve opet. U krug. To je ona fora: You can check out any time you like, but you can never leave.
    A možda si u pravu što se tiče ljudi, možda ja preuveličavam i previše lupetam. Videćemo.
    Btw, preživeh žurku. Nekako. :P

    ReplyDelete
  3. haha, drago mi je! te žurke i treba preživeti.:p
    ja sam odustala od odricanja fejsa, samo pokusavam da ga minimalizujem. xD

    ReplyDelete
  4. Post je toliko divno iskren i lagan da sam ostala bez teksta.Što se Hausa i žurki tiče,kao da pišem ja.Čekam taj patetični post da i u njemu uživam na tren,dok nam ovo promenjivo leto ne donese nepromenljivost naših muškaraca i puuno sunca za naredne dane. :*

    ReplyDelete
  5. Džuli, tako i treba. Ja moram da sačekam još par dana, pa da suptilno izbrišem sve one mučene profile...

    emotivna, nadam se da nećeš biti previše razočarana kad pročitaš naredni post. Prekršila sam obećanje dato u ovom. :)
    A što se Hausa tiče, join the club. Obožavam ga. :D

    ReplyDelete
  6. Gospod s vama,ili ti Hristos medju nama.Gospodov Duh,Biblijom kroz Isaijinu 35 glavu,onima ciji um i srce upija i prihvata Boziju rec,govori ovo:''1 Radovaće se tome pustinja i zemlja sasušena,veseliće se pustoš i procvetati kao ruža.2 Procvetaće obilno,i veseliće se radujući se i popevajući;slava livanska daće joj se i krasota karmilska i saronska;ta će mesta videti slavu Gospodnju,krasotu Boga našeg.3 Ukrepite klonule ruke,i kolena iznemogla utvrdite.4 Recite onima kojima se srce uplašilo:Ohrabrite se,ne bojte se;evo Boga vašeg;osveta ide,plata Božja,sam ide,i spašće vas.5 Tada će se otvoriti oči slepima,i uši gluvima otvoriće se.6 Tada će hromi skakati kao jelen,i jezik nemog pevaće,jer će u pustinji provreti vode i potoci u zemlji sasušenoj.7 I suvo će mesto postati jezero,i zemlja sasušena izvori vodeni,u stanu zmajevskom,po ložama njihovim,biće trava,trska i sita.8 I onde će biti nasap i put,koji će se zvati sveti put;neće ići po njemu nečisti,nego će biti za njih;ko uzide njim,ni lud neće zaći.9 Neće onde biti lava,i ljuta zver neće ići po njemu,niti će se onde naći,nego će hoditi izbavljeni.10 I koje iskupi Gospod,vratiće se i doći će u Sion pevajući,i večna će radost biti nad glavom njihovom,dobiće radost i veselje,a žalost i uzdisanje bežaće.'' - Da vas cuva i blagoslovi Bog,neka Gospod dadne mir vama,i svako dobro neka Bog dadne vama,ovakav kakav sam ovo zelim vama.Zdravi,zivi i dobro bili.Gospodu i Hristu slava.Isus vas voli,Bog vas blagoslovio.

    ReplyDelete